El Mont Kenya és la muntanya més alta de Kenya i la segona de l’Africa darrere del Kilimanjaro. Les seves tres puntes estan ben diferenciades. El cim del Batian de 5.199m i el Nelion de 5.188m formen un sol massís, i el cim del Lenana de 4.985m queda una mica separat dels altre dos.
Et proposem aquesta escalada en una de les zones muntanyoses més maques de tot el continent africà. Vine amb nosaltres i gaudeix d’aquest viatge de 9 dies.
Preus del safari:
Inclou:
El preu del safari inclou:
No inclou:
ASSEGURANÇA D’ACTIVITAT:
Aquesta activitat no està coberta per las pòlisses d’assegurança que tramitem amb Intermundial ja que pujarem per sobre dels 5000m, sent obligatori la llicència federativa o una pòlissa d’assegurança que cobreixi aquest tipus d’activitat. En cas de ser la segona opció, ens tindràs de presentar l’original d’aquesta.
ASSEGURANÇA DE CANCEL·LACIÓ:
Si no en tens, t’ho podem facilitar. Mira’t aquest enllaç.